ANTALYA (CİHAN)- Antalya, Burdur ve Isparta'nın elektrik dağıtımını sağlayan Cengiz Limak Kolin (CLK) Akdeniz Dağıtım Şirketi, elektrik faturası yüksek gelen vatandaşların itirazları değerlendirilecek. Tüketiciler Birliği Derneği Antalya Şube Başkanı Neşet Gündüz, vatandaşların sesi olmak için CLK yetkilileri ile görüştüklerini söyledi. Gündüz, elektrik faturasının yüksek geldiğini düşünen vatandaşların müşteri hizmetleri yetkililerine fatura tarihinden önce şahsen başvurup inceleme yapılmasını talep etmesi gerektiğini açıkladı.
Tüketiciler Birliği Derneği Antalya Şube Başkanı Neşet Gündüz, Antalya’da yüksek gelen faturalar sebebi ile vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış AŞ Genel Müdürü Halit Bakal ile 3,5 saat süren bir görüşme gerçekleştirdi. CLK yetkilileri ile yaptıkları görüşmede kendilerine sunum yapıldığını ve teknik bilgiler verildiğini kaydeden Neşet Gündüz, “Fazla gelen faturalarda gerçekten bir fazlalık varsa bunu geri alabileceklerini söylediler. Faturalar gerçekse bu faturalar üzerinden taksitlendirme yapılacağını bize ilettiler.” dedi.
‘FATURASINDAN YANLIŞLIK OLDUĞUNU DÜŞÜNEN CLK’YA GİDİP İTİRAZ ETMELİ’
Abonelere gelen faturalarda afaki bir fiyat ile karşı karşıya kalan vatandaşların herhangi bir CLK şubesine giderek müşteri hizmetlerine müracaat etmesi gerektiğini kaydeden Gündüz, bundan sonra da faturaların hiçbir şekilde gecikme ile karşı karşıya kalmayacağını öğrendiğini açıkladı.
Faturaların son ödeme tarihlerinden önce vatandaşların CLK merkezlerine başvurması gerektiğini belirten Gündüz, “Bu başvuru sonrasında 2-3 gün içerisinde inceleme yapılıp düzeltilecek bir durum olması durumunda ise bunu sonuçlandıracaklarını bize ilettiler. CLK’nın bölgede 1 milyon 600 bin abonesinin olduğu fatura gecikmesi yaşayan da 430 bin abone olduğu bilgisini aldık.” diye konuştu.
Tüketiciler Birliği Derneği Antalya Şube Başkanı Gündüz, 117 bin fatura üzerinde de sıkıntı olduğunu bunları inceleme yaptıklarını ve gelen şikâyetleri değerlendirdikleri bilgisinin kendisi ile paylaşıldığını açıkladı. Ayrıca Gündüz, faturalarda bir yanlışlık olmadığı, ancak okuma teknisyenlerinin yapmış olduğu okuma hatasından kaynaklı bazı faturaların afaki çıktığı bilgisinin de kendileri ile paylaşıldığını aktardı.
Tüketiciler Birliği Derneği Antalya Şube Başkanı Neşet Gündüz, Antalya’da yüksek gelen faturalar sebebi ile vatandaşlardan gelen talepler doğrultusunda CLK Akdeniz Elektrik Perakende Satış AŞ Genel Müdürü Halit Bakal ile 3,5 saat süren bir görüşme gerçekleştirdi. CLK yetkilileri ile yaptıkları görüşmede kendilerine sunum yapıldığını ve teknik bilgiler verildiğini kaydeden Neşet Gündüz, “Fazla gelen faturalarda gerçekten bir fazlalık varsa bunu geri alabileceklerini söylediler. Faturalar gerçekse bu faturalar üzerinden taksitlendirme yapılacağını bize ilettiler.” dedi.
‘FATURASINDAN YANLIŞLIK OLDUĞUNU DÜŞÜNEN CLK’YA GİDİP İTİRAZ ETMELİ’
Abonelere gelen faturalarda afaki bir fiyat ile karşı karşıya kalan vatandaşların herhangi bir CLK şubesine giderek müşteri hizmetlerine müracaat etmesi gerektiğini kaydeden Gündüz, bundan sonra da faturaların hiçbir şekilde gecikme ile karşı karşıya kalmayacağını öğrendiğini açıkladı.
Faturaların son ödeme tarihlerinden önce vatandaşların CLK merkezlerine başvurması gerektiğini belirten Gündüz, “Bu başvuru sonrasında 2-3 gün içerisinde inceleme yapılıp düzeltilecek bir durum olması durumunda ise bunu sonuçlandıracaklarını bize ilettiler. CLK’nın bölgede 1 milyon 600 bin abonesinin olduğu fatura gecikmesi yaşayan da 430 bin abone olduğu bilgisini aldık.” diye konuştu.
Tüketiciler Birliği Derneği Antalya Şube Başkanı Gündüz, 117 bin fatura üzerinde de sıkıntı olduğunu bunları inceleme yaptıklarını ve gelen şikâyetleri değerlendirdikleri bilgisinin kendisi ile paylaşıldığını açıkladı. Ayrıca Gündüz, faturalarda bir yanlışlık olmadığı, ancak okuma teknisyenlerinin yapmış olduğu okuma hatasından kaynaklı bazı faturaların afaki çıktığı bilgisinin de kendileri ile paylaşıldığını aktardı.