AKSAKLIKLAR YARDIM MASASIYLA KOORDİNE EDİLECEK.
Isparta Şehir Hastanesinde aksaklıklar ve yönlendirmeler hastane içinde kurulan yardım masası üzerinden yapılacak. Sadece personellerin kullanabileceği bu sistemde birimlerde, polikliniklerde ve servislerde yaşanacak sıkıntılar ve aksaklıklar yardım masasına bildirilecek. Bildirimi alan yardım masası görevlisi belirtilen sıkıntıya göre ilgili birim yöneticisine aksaklığı bildirerek düzeltme sürecini başlatacak. Daha sonra sıkıntının olduğu birime çözüm için geçen ilgili birim sorunu çözdükten sonra yardım masasını arayarak sorunun çözüldüğünü ve çözüm yöntemini belirtecek. Örneğin serviste hasta odasında temizlikle alakalı sorun servis hemşiresi tarafından yardım masasına bildirilecek, yardım masası temizlikle alakalı birimi arayarak en yakın temizlik ekibini yönlendirecek. Hasta odasına giden ekiplerin temizliği tamamlamasından sonra yardım masasına işlemin tamamlandığını bildirmesinden sonra o çağrı ile ilgili süreç tamamlanmış olacak. Çağrılardan oluşacak veriler sistemin çalışması , hizmete ne zaman, nasıl ulaştığı ve ne şekilde sonuçlandığını ile ilgili bilgilerin toplanmasını sağlayacak. Toplanan bilgilerin değerlendirilmesi de çağrı sistemi verileriyle yapılacak.