isparta-oto-ekspertiz
Isparta'da çağrı merkezi açılışı yapıldı.
ISPARTA
G.Tarihi: 07.05.2015 22:22
0
ISPARTA DÜĞÜN SALONLARIisparta-oto-ekspertiz-raporuISPARTA-TENTE-BRANDA


Bakan Elvan, çağrı merkezi açtı

Bakan Elvan, çağrı merkezi açtıUlaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, Karaman’ın Ermenek ilçesinde açılışını yaptığı Assistt Çağrı Merkezi’nde çağrılara cevap verdi. Bakan Elvan, çağrı merkezi açtı.

Bakan Elvan, çağrı merkezi açtı

Bakan Elvan, bir dizi açılış ve temel atma törenine katılmak üzere memleketi Karaman’ın Ermenek ilçesine geldi. Bakan Elvan burada Avea’nın Assistt Şirketi tarafından açılan çağrı merkezinin açılışını yaptı. Açılışta konuşan Bakan Lütfi Elvan, “Böyle güzel bir günde hele hele istihdam sağlayan bir merkezi açmak bizler için oldukça gurur verici bir hadisedir. Turizme bacasız sanayi diyorduk. İşte yeni bir bacasız sanayi alanı doğdu. İstihdam alanı doğdu. Çağrı merkezleri. Dünyanın dört bir yanında milyonlarca insan çağrı merkezlerinde çalışıyor. Bildiğim kadarıyla 10 milyonun üzerinde çalışan var çağrı merkezlerinde.

Aşağı yukarı 375 milyar dolarlık bir işlem var çağrı merkezlerinde ve çok küçük paralarla çok küçük yatırımlarla istihdam sağlıyorsunuz. Netice de burada da bu çağrı merkezinde vatandaşa hizmet sunuyorsunuz. Türkiye de Erkan Bey de bahsetti, Ali Bey de bahsetti aşağı yukarı 70 bin ila 100 bin arasında değişen istihdam edilen eleman var çağrı merkezlerinde. Bu rakamı dünya ölçeğinde kıyasladığımızda gerçekten çağrı merkezlerinde çalışanların sayısının oldukça az olduğunu görüyoruz. Türkiye’nin daha katetmesi gereken bu alanda çok mesafe var.

Önümüzde ki dönemlerde inşallah bakanlık olarak biz de gereken her türlü desteği vereceğiz. Çağrı merkezlerinin daha da gelişmesi daha da güçlenmesi için ne gerekiyorsa yapacağız. Çağrı merkezlerinin en önemli sorunlarından bir tanesi çağrı merkezlerinin ağır iş kolu olarak kabul edilmesi. Bunun anlamı şu; herhangi bir yer altı kömür işletmesiyle çağrı merkezlerinin konumu aynı. Bu konuda çalışma bakanlığımız bir çalışma başlattı. İnşallah çağrı merkezlerimizin bu sorununu çözeceğiz. Önemli bir sorun ve gerçekten daha doğrusu maliyet açısından çağrı merkezlerine yük getiren önemli bir unsur. bunun giderilmesi yönünde gereken çabayı inşallah sarf edeceğiz" dedi.

Yapılan konuşmaların ardından Çağrı Merkezi Bakan Elvan ve protokol üyeleri tarafından hizmete açıldı. Çağrı merkezini gezen Bakan Elvan, burada bir görevlinin yerine oturarak çağrıya cevap verdi. Bakan Elvan, çağrı merkezini gezerek çalışanlarla sohbet etti. 

MEHMET DAĞLI


Yorumlar0
Onay Bekleyenler0
Dikkat! Yazılan yorumlar hiçbir şekilde sitenin görüş ve düşüncelerini yansıtmamaktadır. Yorumlar, yazan kişiyi bağlayıcı niteliktedir.
isparta-askeri-malzeme-urunler-bot-outdoor-giyim

isparta-in-giyim-ürünleri-magazasi

isparta-detayli-oto-yikama

turker-kapinda

isparta-ambalaj-kullan-at-malzemeleri

isparta-cam-balkon-albert-genau-ucuz-kampanyaifiyatlari

isparta-KONTEYNER-PRAFABRİK-EV-KONUT-UCUZ-KAMPANYA-DAVRAZ

isparta-temizlik-sirketi-telefon

isparta-aktar-baharat-bitkisel-yaglari

isparta-protez-peruk-perma-anatomik-sac-kesimi-boyama

isparta-pastane-yas-pasta-siparis

isparta-laptop-tablet-tamiri

isparta-samziman-tamiri-MMT-vites-toyota-servisi

ISPARTA uygun avm

isparta-gunes-elektrik-paneli

isparta-sanziman-hidrolik-direksiyon-tamiri

ısparta gül lokumu

ısparta cam balkon

ısparta duşakabin

ISPARTA bilgisayar tamiri

ısparta kasap

ISPARTA sineklik

süpürge toz torbası

Gücü Etkisinde
Isparta Haberleri
Isparta Reklam

ÇOK OKUNANLAR